tisdag 1 juni 2010

Dygn 58

Allt lugnt fortfarande, skönt. De kan gott stanna i tjockmagen några dagar till ;-)
Matvraket Hexa äter lite sämre och då blir jag ju orolig, men gulliga Madde och Mickis svarar på alla mina oroliga frågor, tusen, tusen TACK Ni är bara BÄST!!!!
Tempen ligger mellan 38,3 och 37,7

Monstret i Hexa har lugnat ner sig lite och det går bättre här hemma inte lika mycket pysslande med hundar i olika rum osv. Men vågar inte chansa när det handlar om mat ;-) Där är det bara hönsen som får sno ost i mungipan på henne :-)

Vi väntar vidare med spänning, men som sagt de kan gott få stanna där inne några dagar till. Vi kelar ju redan med dom för man känner fosterrörelserna, underbart!!!

3 kommentarer:

Maria o Co sa...

Jösses det är så spännande :) Söta tjocka Hexa.
Får se om jag lyckas få iväg detta meddelande ;)

Kramar

Unknown sa...

Tänk att det äntligen är dax! Alla tummar o tassar från oss :)

Anonym sa...

Åh, hoppas att de kommer snart, jag har inte tålamod att vänta så mycket längre. Är in på bloggen lite nu och då, men jag tycker tiden står still.

Men jag ser också att du inte har skrivit något idag, betyder det att det har hänt något...

Du vet väl vad man säger, den som väntar på något gott väntar alltid för länge. Eller hur det nu var ;)

Stor kram på er alla.

Liza