lördag 5 juni 2010

Kort




Såhär såg det ut vid 20 tiden då sov hon och fick all uppmärksamhet av kära, kära, gulliga syster dotter Therése nu har hon åkt och jobba :-(
Sen har jag legat i valplådan med Hexa en stund
Men nu får vi assistans utav älskade syster Tarja.
Nu har hon vaknat till liv och börjat att flämta och flåsa igen och man känner hur valparna lägger sig till rätta föra att så småningom komma ut.
Men jag tror Hexa kniper och låter sina valpar komma på sveriges nationaldag ;-) så det kommer att bli en lååång natt för mig och min älskade syster som alltid ställer upp.
Uppdaterar vart efter jag kommer åt


5 kommentarer:

Marre sa...

Förstår att det är spännande!
Vi hejar på från Åkersberga.

Kram

tina sa...

Japp, att vi gör :o)
Många nya stjärnor ska ut
Kramkram

Unknown sa...

Tror lilla Hexa längtar ännu lite mer än oss andra att de ska börja ploppa ut små blågula nationaldagsvalpar för hon ser tung ut fastän hon ligger ner. Lyckokramar från oss!

Anonym sa...

Phu, stackarn. Jobbigt att föda barn ju. Snart e dom födda alla nya små hexastjärnor<3. 2+3 e min gissning. Kramar susanne

Sussi o Busfröna sa...

Fina fina Hexa, detta kommer att gå bra. Måste sova nu men hoppas få se fina Hexa valpar i morgon. Pussa henne fett på näsan, hon é sååå duktig..... Kramar