måndag 7 juni 2010

Kort

Trodde ni jag sov gott inatt? Svar Nej, de var en valp som skrek lite för mycket för min smak och älskade, gulliga Madde ställde upp och svarade i telefonen mitt i natten, gulliga, gulliga Du!!!

Men nu är det lugnt i valplådan och alla mår bra. Hexa är en superduktig mamma :-)

Här kommer lite kort:


Valp 1, Tik vägde 340 gram


Valp 2, Tik Vägde 280 gram








Valp 3 Hane vägde 400 gram







Valp 5 hane vägde 400 gram












Valp 4, hane vägde 500 gram


Valp 6, Tik vägde 360 gram!

Söta mamma Hexa som tycker att nu vill jag ha min valp tillbaka


Hela ligan

Nu hoppas jag verkligen att bilderna ligger rätt, den här bloggen var ingen bra att hålla på med bilder som jag vill ha in på ett speciellt ställe, som ni ser så ska valp 4 komma före 5 men orkade inge mer. Och så är mellan rumman lite fel oxå, men nu får det bli såhär.... Någon som har någon LÄTT och bra blogg och som är lätt att hålla på med bilder???

6 kommentarer:

Eros & Dex sa...

Vilka små underverk! Ser att hane 4 är 3-färgad. En pappa "upp i dagen" kanske :)
Ett tips med bilder här på blogspot, är att ladda upp bilderna först, den du vill ha längst ner i inlägget först...
Sen skriva texten mellan bilderna där du nu vill ha den.
Det där med lite stora mellanrumm.... har jag ingen bra lösning på.

Håller tummarna för en lugn natt nu, så hela familjen får sova, både de 2-benta och de 4-benta. Hexan får väl inte heller sova så gott om nån bäbis skriker.
KRAM från oss

Unknown sa...

Riktiga gobitar! Hoppas det blir frid o fröjd i valplådan inatt så du får sova ikapp :)

Sussi o Busfröna sa...

Härligt Sari ;)

Fy vilka sötnosar... Hoppas du får lugn och ro i valplådan inatt så du får sova nu...

Blogtown är enklare att lägga ut bilder på, du får både text och bild där du vill ha dom direkt ;).

Fy vilka söta näsor "asg"

KRAMAR och pussa dom allihop från oss ;)

Maria o Co sa...

Åh nu är jag supernöjd - fina bilder :):)(har snott hela högen)
Blir ju tvärkär och hjärtat tar ett skutt - vilka underbara sötnosar :)
Pussa duktiga Hexa och snusa och pussa på alla de små rosa nosarna.

Hoppas både du, valpar, Hexa och övriga familen får sova gott inatt.

Massa kramar
Maria, Smack och Tashi

Unknown sa...

6 st valpar 6/6= 666= the number of the beast! Vad månde det bli av dessa små gryn? ;)

Andreas sa...

Blir verkligen glad att se alla dessa söta valpar, men med sådana fina föräldrar kan det inte bli annat :)
Ser fram mot fler bilder framöver.

Hoppas ni får sova bättre inatt.
Vi hörs ;)