tisdag 8 juni 2010

Lugn natt, uppdaterad med lite bilder :-)
















Natten har varit lugn, jag har sovit som en stock, likaså Hexa + valparna. Förutom Hexa som ville ut inatt men de är helt okej och man kan somna om. De är så underbart att ha dom i sovrummet och höra kluckande och gnyende och en slickande Hexa.

Hexa är verkligen en superduper mamma, jag älskar verkligen min lilla, söta, underbara Hexa!!!

Nu har jag gjort 5 st lyckliga och några fler besvikna och ledsna, helt klart baksidan med att föda upp en kull. Trodde faktiskt inte att det skulle vara så många som var intresserade utav Hexa valpar, men ändå väldigt roligt att de tycker om Hexa och Jimi.

Få se om jag orkar fota lite idag??? Måste försöka komma in i vardagen igen....

Ps. har ni sett Ullis andra kommentar i förra inlägget, få se om jag får några avbokningar nu ;-)

7 kommentarer:

Andreas sa...

Tack snälla, jag e lycklig så inga avbokningar här inte :)

Gott att natten varit harmonisk för er allihopa
:)
Hej så länge

Maria o Co sa...

... nope går ej att skrämma bort mig heller - lycklig och första tanken när jag läste Ullis inslag var :"Beast - bra namn ;)" och inget kommer kunna stoppa dessa små gullungar.....

Skönt att Ni har fått sova.
Blir nog lite lättare att komma in i vardagen nu när du fått sova :)

Kramar
Maria

Unknown sa...

Har man en Hexa till mamma o rocklegend till pappa så...Satan, Belsebub o Lucifer vore väl passande namn på gossarna ;)De ser underbara ut!

PerS sa...

Inte skräms vi bort inte. En jävul bakom ena örat är väl det vi kallar attityd annars- och det vill vi ju ha;-)

Eros & Dex sa...

Hmm... skulle det bli en avbokning....
Så MÅSTE jag ta ett snack med han här hemma tror jag bestämt ;)
Fast... gissar ingen avbokar så fina valpar med så fina föräldrar.
KRAM Maria

Pernilla & Hedda sa...

Ah, ska både Maria och Per ha en valp? Vad kul, då får ni ju värsta agilitylaget sen då?! :)

Kram Pernilla & syster Hedda

Maria Blanck sa...

Grattis till alla söta och fina valpar Hexa fått!!!

Ljuvliga och underbara små...

Lycka till!
Kramen
Maria Blanck