torsdag 17 juni 2010

Ögon

Nu börjar de att glipa i ögonen på de små guldklimparna och de utvecklas så himla fort. Det är helt underbart att få vara med om detta samtidigt som det är oroligt, hönsmamma som jag är. Jag får jätte mycket hjälp utav min älskade systerdotter Therése, du är GULD värd ska du veta!!! Även min älskade syster Tarja ställer upp och även hon Guld värd!!! TACK ska ni ha!!!

Först en bild på Tik 2 när det är dax för vägningHane 3

Hane 2


Hane 1

Tik 3


Tik 2


Tik1

Vad ni med nu? jag har ju skrivit valp 1 tik osv, men nu är de i den ordningen de kom ut men hanarna först och tikarna sen, undrar ni så får ni gå tillbaka i bloggen och kolla eller skicka ett mail ;-)

3 kommentarer:

Andreas sa...

Så fint dom ligger när dom vägs, det var kul att se ;) Tack snälla för mejlet med bilderna. De funkade galant. Bra beskrivet vem som är vem nu. Guldtackan tik nr 1 glänser mest hittills :)

Maria o co sa...

Oj oj oj så gulligt - speciellt när man ser hur ögonen börjar öppnas!
Tack för mail med bilder - jag blir sittande och bara tittar - helt förtrollande fina:)

Snart syns vi igen!

Massa kramar till Er alla

Therese sa...

Dom är sååå härliga de små! Åå de är inte problem jag ställer upp så ofta jag kan, tycker bara de är super skoj!! Antar att de inte bara är jag som längtar tills 1/8 =)

KRAM