söndag 6 juni 2010

Allt klart






































lägger bilderna överst, för de är väl dom ni vill åt ;-)
Allt har gått bra och nu är det klart (tror jag). Åkte ej till Djursjukhuset utan hade lite is i magen TACK vare underbar, snälla Mickis och Madde som jag har fått terrorisera. TACK utan er hade jag inte klarat mig!!!
3+3 blev det (tror jag)
Måste sända ett STORT, STORT TACK till min älskade syster och systerdotter som har hjälpt till med ALLT!!!
Ingen av valpspekulanterna har tyvärr fått reda på vart dom hamnar och tyvärr så orkar jag inte just nu. Har varit vaken sedan kl.6 i lördags morse så ni får hålla er till tåls tills i morron, hoppas ni förstår. Hexa har varit helt underbart DUKTIG, min älskade goa, härliga Tjej
Skriver mera i morgon och då även enskilda bilder NU sängen







20 kommentarer:

Maria o Co sa...

Stort MEGA grattis till Dig och fina underbara HEXA :):)
Skönt att allt gått bra och det ser ju så fint ut i lådan.

3+3 låter ju alldeles perfekt;)

Sov nu riktigt gott !

Massor av grattis, stora kramar från
Maria, Smack och Tashi

Andreas sa...

Ett stort grattis till de nya stjärnorna!...och vilken passande dag att födas på ;)

Blir alldeles varm att det gick bra till sist, vilket tålamod ni haft...Och Hexa ser verkligen stolt ut, glad o lättad också kan jag tro :)

Pernilla & Hedda sa...

Bra dag att födas på för då kommer det alltid att flaggas för små Hexa-stjärnor! :)
ps. Svea Rikes dag ... då måste du döpa en av tikarna till Svea va? ;O

Anonym sa...

Skönt att allt verkar ha gått bra! Duktig Hexa:-) <3 <3

Pia&Hilda sa...

Stort grattis på en perfektdag...ja Svea skulle passa ....bamsekramar till er ...<3<3moster Hilda hälsar.........

Unknown sa...

Massor av grattis o lycka till kramar från oss!

Ann-Sofie sa...

Stort grattis till er..ser fram mot fler bäbisbilder !

Britt sa...

Grattis till valparna. Sov ut nu så kan du njuta av valparna sen. Kram

Elisabeth&Frasse&Mojje sa...

Stort Grattis till valparna!!! Bra timat på nationaldagen o allt :))
Kram

Sussi o Busfröna sa...

Stort Grattis till er ;). Duktiga fina Hexa. Sov gott vännen ser framemot uppdateringar ;)

Tina sa...

Jättegrattis till fina Hexavalpar!!!
Skönt att allt gick vägen till slut!
Kramkram

Elle, Trombi o Ed sa...

Va skönt att allt gått bra!
Å både små pojkar å flickor vart de :-)

Grattis till mamma Hexa å uppfödarn!

Kramisar

Eros & Dex sa...

Så spännande läsning det var här. Har ju inte kunnat kolla nått sen igårkväll.
Men fick rapport av Uffe under dagen att det var igång.
Grattis till alla de små.
KRAM

matten sa...

Grattis från oss. Nana hälsar att det är helt okej att fylla år på nationaldagen för då flaggar alla människor för en :)

När är det dags för Fay?

kramkram

Karin & Soya sa...

GRATTIS till de nyfödda stjärnorna!

Carro, Happi och Milli sa...

Stort grattis från oss!!

Kung Knut sa...

Grattis till de små guldklimparna! Sov gott nu! :)

Sandra sa...

Grattis till valparna!

Madde sa...

Kan man hjälpa syster Yster så gör man självklart det;-))
Jag är så glad att allt har gått bra och att ni nu kan få njuta.
Kram, Madde & Göran samt givetvis Luma;-))

Elin sa...

Grattis!! Vad skönt att allt gått bra! Jätte glad för både din och Hexas skull - Lycka till nu med de små liven :)