måndag 31 maj 2010

Dag 57


Igår vägde jag Hexa och gissa att hon har gått upp, vågen stannade på 18,5 kilo, hon har alltså gått upp 5,5 kilo!!! Hon har ett midjemått på ca 59 cm och över revbenen 65 cm, Mamma Mia!!!
Det är inte undra på att hon inte orkar så mycket längre... Huvudet VILL men kroppen är såå tung...

Bilderna är tagna igår och tyvärr så blir bilderna lite missvisande tycker jag för jag tycker hon är tjockare i verkligheten, men håll tillgodo :-)


Min SNÄLLA, söta, älskade hund har blivit ett MONSTER!!! Ingen får vara i närheten när det handlar om mat just. Och ingen annan hund än Touch går bra här hemma. Hexa som ALLTID är snällheten själv annars har blivit som förbytt......
Ja, nu har vi några riktigt spännande dagar framför oss, jag hoppas verkligen att jag även hinner blogga lite......
Sköt om er och ta hand om era nära och kära, man vet aldrig vad livet har att erbjuda...

3 kommentarer:

Eros & Dex sa...

Oj oj oj... nu börjar det bli riktigt spännande :)
Håller tummarna att allt går bra för er.
Kram från oss

Elle, Trombi o Ed sa...

Ja, spännande spännande!

Vi håller oxå tummar å tassar att allt går bra för fina söta Hexa å dom kommande puppisarna!

Hon ser STOR ut!

Kramisar

Maria o Co sa...

Sicken tjockis! ,.. och du säger det ser värre ut i IRL - undrar verkligen hur många puppisar hon har där inne!!

Håller alla tummar och tassar för finaste Hexenpex!

Kramar