onsdag 24 februari 2010

Moster & Farmor

Strålande SOL idag och man riktigt känner hur den värmer, TAKDROPP såå mysigt... Nu längtar jag verkligen till våren.
Och så tog vi året första kaffe på våran inglasade altan

Jag sa upp mitt telefonabonnemang igår :O Har gått och velat fram och tillbaka, men igår satte vi oss ner och räknade lite och det blir billigare att bara ha mobilen så då ringde jag och sa upp abonnemanget, så om 3 månader så har vi ingen "hemma" telefon.... Vi får väl se om vi kommer att ångra oss???

Hexa har blivit moster och Fay har blivit farmor, valparna finns hos Mickis det blev 6 stycken, 2 hanar och 4 tikar. Och så finns det valpar mest överallt + några som ska komma så nu längtar jag faktiskt efter att Hexa ska börja löpa, hon kan gärna få börja NU!!!

Sköt om er därute och ta väl hand om era nära och kära, man vet aldrig vad livet har att erbjuda...

4 kommentarer:

Britt sa...

Jag har inte bestämt mig än, det dröjer nog till nästa helg, men det lutar åt en tik. Håller tummarna för att Hexa börjar löpa snart. Vad jobbigt det är att gå och vänta :-)

Petra sa...

Åh vilken härlig veranda! Mick fattade inte var det var som droppade ner på honom idag när han stod så att det droppade vatten från taket! Det var ju ett tag sedan det droppade något uppifrån eftersom det har varit i fryst form rätt länge nu!

Ullis o Jyxxen sa...

Jag har inte haft jacket i på 3 år nu o klarar mig alldeles utmärkt med bara mobilen-mkt billigare för mig dessutom :)Vilken mysig veranda!

Michaela sa...

Helt rätt att säga upp jacket. Det hade vi med gjort om det inte vore för sonen som behöver den fasta telefonen till sina kompisar. Men så snart han blir mobilburen så åker jacket ut :) Bara massa onödiga pengar..