onsdag 14 juli 2010

Reggade

På SKK´s sida står det att man MÅSTE vara ute i GOD tid för att få sina valpkullar registrerade i sommar, jag fick liite panik. Mickis sa "ta det lugnt, det går fort att regga" Gissa vem som hade rätt??? Mickis såklart :-) Mailade in papprena i måndags och idag hämtade jag ut stamtavlorna, så nu har de små liven regnummer och så vet vi vart alla ska hamna:

Tik 1 REGV1413/2010 FOXEY-LADY ska kallas för Messi och hamnar hos Andreas Eklund i GöteborgTik 2 REGV 1414/2010 PURPLE-HAZE ska kallas för Haze och stannar här hemma hos oss

Tik 3 REGV 1418/2010 LITTLE-WING ska kallas för Wee och hamnar hos Therése Isaksson i By Kyrkby


Hane 1 REGV 1415/2010 STONE-FREE ska kallas Gizmo och hamnar hos Seija Vartiainen i Strängnäs

Hane 2 REGV 1416/2010 HEY-JOE ska kallas för Mach och hamnar hos Per Solén i Tullinge

Hane 3 REGV 1417/2010 VOODOO-CHILD ska kallas för Voodoo och hamnar hos Maria Ivarsson i Götenet
Vi är verkligen supernöjda med våra valpköpare :-) Alla ska få valla, köra agility och några kommer säkerligen köra lydnad, bruks. Och det viktigaste utav allt ALLA kommer att få BRA hem :-)






7 kommentarer:

Andreas sa...

Vilket härligt blogginlägg. jag är både glad, stolt o innnerligt tacksam för att få förtroendet att ta hand om "Messi"
Hon kommer med all säkerhet förgylla våra dagar framöver.
Syns på Lördag :-)

Maria o Co sa...

Underbart är livet och jag är lycklig och så tacksam över förtroendet att få ta hand om "Voodoo" (lovar att vi ska ha vansinnigt roligt ihop)

Tack för att du är min vän och en toppenuppfödare!

Massa kramar
och vi syns på fredag :)

Maria och gänget

Eva sa...

Ååååå vad fina de är!!!

Per och Karin sa...

Vi är också både stolta och tacksamma över att få förtroendet och chansen att förvalta guldklimpen. Vi ska ha så jäkla roligt!!!

Eros & Dex sa...

Så fina! Och så kul att få läsa vad de heter och vart de ska hamna. Förstår det måste vara svårt att tänka sig att lämna iväg dem.
Ska erkänna jag är grymt sugen, men hussen.... har ju (tyvärr) sitt att säga

Ullis o C:O sa...

De är verkligen underbara o jag tror verkligen att alla kommmer få kalskul med sina superHexabarn. X-tra kul förstås att LillMaq ska kallas Mach ;)

Per och Karin sa...

Kanske ska kalla honom Mach2 för att förstärka ordleken ännu mer... :-)