lördag 31 juli 2010

Flyttat

Först att åka hem var VoodooSedan Gizmo

Sen stod Mach på tur
Messis tur att åka
Och Wii som inte flyttar så långt :-)

Haze som stannar hos oss
Det har varit en mycket jobbig och tuff dag för oss, fast vi vet att ALLA valparna kommer att få ett BRA hem så har många tårar fälts vartefter de har åkt. Maria har redan hört av sig och allt har gått kanonbra och hon är såå kär i sin Voodoo :-)
Alla valparna har ju varit så framåt så gissa om vi blev förvånade när Per, Karin och Matilda kom och Messi, Haze och Mach sprang och gömde sig (de var bara dom kvar). Undrar vad Per med familj utsöndrar??? Tillslut kom de i alla fall fram och de känns skönt.
Nu önskar vi ALLA våra valpköpare ett stort LYCKA TILL!!!! Glöm nu inte bort att vi vill ha massor av rapporter :-)
Är helt färdig efter denna påfrestande dag, så någon uppfödning kommer jag aldrig att syssla med, nu blir det sängen en stund.

2 kommentarer:

Per och Karin sa...

Vi är väl farliga antar jag? Han har slutat tycka det nu i alla fall <3 <3 <3

Andreas sa...

Hej på er!
Första natten i götet har gått galant för Messi, mig i Leia.
Messi fann sig i buren direkt brevid min säng och varit tyst hela natten.
Jag valde ta ut henne innan hon vaknade imorse. Sedan gick direkt ut för att kissa o bajsa(på en minut)
Efter frukost och en timmes lek så sover hon igen.
Ha de gott däruppe, Här skiner solen :-)