måndag 20 september 2010

Portacava Shunt

Livet är ta mig 17 inte rättvist över huvud taget och jag har bara motgångar just nu. Lilla söta Gizmo har Portacava Shunt som är en missbildning i ett blodkärl till levern. Han har varit på många undersökningar och nu på fredag ska vi åka till Uppsala på en liknande kontraströntgen.



Jag gråter och gråter och tänker på Seija med familj och självklart lilla Gizmo, detta är tydligen en mycket ovanlig sjukdom. Men veterinären har sagt till Seija att prognosen ser god ut med operation så nu håller vi alla tummar vi har för att det blir så!!!



Näe, vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer, Seija har inte velat att jag går ut med detta för hon har inte orkat med alla frågor som uppstår men nu v

2 kommentarer:

Eva sa...

Håller tummarna för att det går bra med lilla Gizmo!

Elin, Daisy och Ness sa...

Hej,

Va roligt att höra ifrån dig, mindre roligt att läsa om en av valparna - fy vad tråkigt, ibland vill sig inte livet gå ens väg.

Min lilla skrutta är en working kelpie som heter Ness, hon är helt underbar, jag har henne på foder och tog henne när hon var runt 5 månader.

Hur går det med din valp?

Hojta till om du kommer till Stockholm.

Kram/Elin