måndag 5 april 2010

Hexa parad

Nu är Hexa parad med Månfares Jimi Hendrix :-)
Jag kommer att ultraljuda henne om sådär 35 dagar, och finns det valpar i magen så är beräknad valpning vecka 22. Så nu har vi en lååång väntan framför oss tills det är dax för ultraljud....

Även Fay är parad och även hon beräknad valpning till vecka 22 så de kommer att vara mammalediga samtidigt :-)

Annars så har det inte hänt så mycket här hemma mer än löp, parning och så :-)

Stort TACK till Joakim som har låtit mig låna hem Jimi!!! Jag har verkligen lärt känna honom ordentligt och är helnöjd med mitt val av hane :-)

Även ett Stort TACK till Mickis som har ställt upp och svarat på alla mina konstiga frågor!!!

Sköt om er där ute och glöm ej bort era nära och kära!!!

8 kommentarer:

michaela sa...

Vad spännande :)

Sussi o Busfröna sa...

Härligt Sari det kommer att bli skit bra !!!

Kramar från oss

Eros & Dex sa...

Så kul att de 2 fick till det :)
Nu blir det spännande att vänta och se.... 35 dar till ultraljud... en hel evghet ju.
KRAM från oss

Elisabeth&Frasse&Mojje sa...

Vad spännande! Ska bli kul att se vad det blir så småningom!! För både Hexa och mamma Fay :))

Kram

tina sa...

Lycka till :o)
Kommer att bli toppenhärliga vovsar.
Tina

Petra sa...

Åh så spännande!

Ida Ivarsson sa...

Hej!
Väldigt intresserad av en valp efter Hexa och Jimi. Har du möjligtvis en mail?
Mvh Ida

Anonym sa...

Hej Ida!

Du kan maila mig på sari(a)dontdownload.com

Mvh Sari