måndag 12 april 2010

Ultraljud

Idag har jag bokat tid för Ultraljud på Hexa, vi ska dit den 3 Maj, såå himla spännande :-)

Snön smälter sakta, sakta, just nu har vi en stor sjö på min agilityplan, härom morgonen låg där ett sött litet andpar och simmade....

Intresselistan för Hexa - Jimi valpar börjar bli väldigt lååång, roligt, roligt. Eftersom jag inte har något kösystem så är det bara att höra av sig om ni är intresserade av valp på
sari(a)dontdownload.com eller 073-922 98 68.

Nu går tiden väldigt sakta, jag är ju sååå nyfiken på om det finns några söta små valpar i Hexas mage...... Men det är bara att vänta och vänta.....

Sköt om er och ta väl hand om era nära och kära

4 kommentarer:

Sara Wallgren sa...

Åhh så spännande, hoppas det kommer ligga massa små bebbar i magen :) Tråkigt med sumpträskplan, men trevligt för pippifåglarn! Madde och jag kör gärnet med syster Luma och Roxy nere på Nacka nu, ibland har grus sina fördelar. Hoppas allt är bra med er! Kram

Ann sa...

Spännande, jag håller tummarna för många fina valpar.

Ha det gott
Ann

Malin, Arwen, Eowyn sa...

Vad spännande med ultraljud och himla kul för dig att det är sånt sug efter Hexa-valpar! Inte för att jag är förvånad ;)

Trevlig helg!
Kram, Malin med flock

Kristin sa...

Så spännande! :D Jag håller tummarna för att det nu gror ett lagom antal småpluttar i Hexans mage och ser fram emot att få en uppdatering sen när ni varit och gjort ultraljud.

Kram Kristin