tisdag 3 november 2009

Valpsugen.......

Har ni sett sååå otroligt söta små, underbara valpar?? Man blir ju inte liiite valpsugen......

Kanske en blivande agilitystjärna???
Har man "tränat" tunnel så bli man lite trött...
Härlig sovstil, snacka om "off" knapp :-)
Dessa små underbara finns att beskåda hos Kennel Lilla Ekliden Och jag tror hon fortfarande har några hanar otingade :-)
Annars rullar livet på här hemma, jag blev dunderförkylt efter Gotlandstrippen.... Hoppas bara det inte är någon jädrans "baconförkylning", nöff, nöff..... Så det händer inte så värst mycket här utan det är mest sängläge som gäller..... Men till helgen ska jag försöka ta mig till Rättvik för några laglopp :-) och orkar jag inte så får älskade Niklas köra ;-)
Ta hand om varandra därute, man vet aldrig vad livet har för överraskningar....



9 kommentarer:

Elle, Trombi o Ed sa...

Uscha då! Inte skoj med förkylning.
Hoppas du mår bättre när du tittar på dom söööööööööööööta valpisarna :-)
Krya på dig kramisar från
Elle & Doggsen

Per&Molle sa...

Krya på dig till helgen- för då ska det köras!
Ska bli skitkul att tävla lag igen!

Maria o Co sa...

Krya på Dig ! .. Håller tummen inför helgen för TEAM TERROR ;)
Själv blir det agilitykurs....'
Kramar Maria

Eros & Dex sa...

Krya på dig!!!
Hoppas du piggar till inför helgen :)
Kram

Elisabeth & co sa...

Åh, vilka små sötnosar =)

Krya på dig!!
Kram

Ghedoes sa...

Hallojten!

Snubblade in på er blogg av misstag, och fick se en massa underbart söta Terv-bebisar. :-) Jättegulliga är de sannerligen!

Jag var och snusade på 6veckors Tervuerenvalpar i måndags, visserligen har de Lilla Eklidens bakom sig, men de är uppfödda hos kennel Turbulens... Det är INTE bra för själen att utsätta sig för små valpar, man vill bara haaa. ;-)

MVH,
Kattis Lundgren

Susanne sa...

Halloj!

Blää, för förkylning...men inte har du väl svininfluensa....nog får istället.... bäbäbä...
Lycka till nu i helgen!
Krya på dig kära du!
Kramar
Susanne o Cia

Carro sa...

Hej Sari!
Nu har även jag hittat fram till din nya blogg =). Verkar vara ett helt underbart hus som ni har köpt. Ser väldigt charmigt ut! Hoppas ni mår bra! Milli hälsar med en puss till mamma Fay!
Kram Carro, Happi och Milli

Anonym sa...

Heeeej..skoj att titta in och läsa lite om er...kraaaam från Christel Blennerup...som fortfarande är trööööött...undrar om jag nånsin kommer orka träna hund igen....ha ha ;-)