onsdag 21 oktober 2009

Gotland + valpar

Imorgon åker jag med Hexa+Fay till Gotland för att tävla agility, eventuellt följer gulliga systerdotter Therése med :-)

Det ska bli så jädrans roligt att få komma till iväg och tävla agility, känns som eeevigheter sen.... Och sedan ska vi även bo hos Maria och Torbjörn, tack snälla för gästfriheten!!!!

Glömde ju Tacka Maria och Uffe!!!! som tar hundarna i bilen på hemvägen så även de kommer hem, fanns nämnligen inga hundplatser på båten kvar.....

Mitt mål med tävlingarn är att ha ROLIGT för det var såå länge sedan jag tävlade... Vi får se om ryggen pallar detta???

Det finns fortfarande hanar kvar att tinga hos Lilla Ekliden världens bästa Tervuppfödare!!!!



Sköt om er därute och ta hand om varandra!!!!!


7 kommentarer:

Anonym sa...

ååååååååå, vad kul o tävla. Spännande! Attans skit med ryggen. Inget kul alls att ha ont! Men vi håller tummar och tassar att allt går bra och jag hoppas av hela mitt hjärta att din rygg håller.

Å nollade lopp såklart! En hel massa!

Lycka Till!
Krama Mr T.
Kram
Susanne o Cia

Anonym sa...

Vi hejar på er o håller alla tassar o tummar.....
Lyckatill
kram från oss
Pia&Hilda

Helena och Jill sa...

TACK för grattis! :D Grattis själv förresten!!! (lydnaden) :)

Vi ses på Gotland! :D

Elle, Trombi o Ed sa...

Hoppas ni har skoj därute på öööön :-)
Lilla Ed väger nu 13,5 kg! Som Hexa eller *fniss*
Voffis från oss

Maria o Co sa...

Håller tummarna jättehårt för Er i helgen!

Sussi o Busfröna sa...

Här hålls alla tummar och tassar med;). Kramar

Kennel Tingsberget sa...

Hej Sari

Grattis till tvån och stort lycka till i helgen.
Hoppas att du trivs bra i mina gamla hemtrakter.

Kram/Kicki