måndag 6 december 2010

GRATTIS

Grattis till Hexas bäbisar som idag blir hela 6 månader, ½ år, oj, oj, OJ vad tiden går fort!!!
Tänk att min älskade lilla Hexa är mamma till dessa guldklimpar.....
Nu kommer foton, tyvärr så har jag inga nya bilder på alla, men håll till godo :-)

Vi börjar med pappa Jimi Hendrix




Vi får härliga rapporter om hundarna och det är så himla roligt när de hör av sig, så fortsätt!!!
Pers fina Mach



Marias fina Voodoo



Andreas söta Messi


Therés fina Wii







Och till sist Haze, som väger 14 kilo och är ca 42 cm hög, svårt att mäta själv. Hon är en blandning utav min enormt saknade Gitzi och ögonstenen Hexa. Vill gärna ligga nära mig och jag är så himla nöjd med henne hitintills :-)
Våran underbara Haze













Och den STOLTA DUKTIGA mamman, snyggingen Hexa







2 kommentarer:

Elisabeth&Frasse&Mojje sa...

Härliga bilder på vackra hundar :)

Kramis

Maria o Co sa...

Oh vilka fina bilder det är på alla godingarna :)

Kramar