lördag 23 januari 2010

Ögonlysning

Igår var jag iväg och ögonlyste Hexa hon skötte sig med bravur och charmade ALLA på kliniken :-) Ögonen såg fin, fina ut så nu är det bara att invänta löp för parning :o).
Ja, jag har bestämt fästman till min älskade söta Hexa, MEN jag kommer Inte att avslöja det.... ännu i alla fall. Är ju inte säker på att Hexa ställer upp på en parning hon har ju inte direkt varit den "flörtiga" typen när hon har löpt.... Vi får se om jag avslöjar innan parning eller efter???
Jag har redan börjat att få förfrågningar efter valpar, kul :-)
Så ni som är intresserade av en valp efter Hexa kan höra av er till mig på
sari (a) dontdownload.com eller 073-922 98 68
Sköt om er därute och ta väl hand om era nära och kära man vet Aldrig vad livet har att erbjuda....

4 kommentarer:

Pia sa...

Hej på er! va spännande me Hexa valpisa....vi har börjat o kolla läget på hanar och gjort förfrågningar....e ute i god tid ja vet...varför inte? ska ögonlysa o hälsokoll idyl.
just nu e de bara lugnt på vallfronten men snart så blire kurser så vi kommer igång, ska bli så härligt me de.
kram på er alla
Pia&Hilda

Petra & farbror Algot m.fl. sa...

Kul med planerade valpisar!

Pernilla & Hedda sa...

Hej, vad skönt att ögonen var okej! :)

Men varför så hemlig angående hane, någon speciell anledning? Du har väl inte valt en pit-bull. ;O

Kram Pernilla & syster Hedda

G-E-O sa...

Härligt med valpar. Nu blir det snart er tur att torka kiss och bajs och ligga med kudden tryckt mot huvudet på natten när de yrar. Men det är kul - låtsas vi. *blink*