måndag 21 december 2009

GOD JUL

Jag som längtat sååå efter snö och kallt och NU har vi det, men 22 minusgrader är liiite för kallt, speciellt när jag har legat dyngförkylt.... MEN jag ska inte klaga, idag är det bara runt 10 minusgrader.
Hela min underbara släkt kommer upp så vi äntligen kan fira JUL ihop igen, det vara måånga år sedan. Vi kommer att bli 18 personer, 8 hundar och 2 katter :-) Och det ska bli så jädrans ROLIGT!!!

Annars rullar det på här hemma, har inte blivit speciellt mycket träning, men jag sitter och letar hane till Hexa, har ju eventuellt tänkt para henne på hennes nästa löp som bör bli i slutet på mars :-) Här ett ihopklipp utav Hexa med sina syrror som jag fick utav Pernilla som har Hedda, det är Hedda, Hippa-Luma, Hilda och Hexa, syrran Holly saknas...




Och så några bilder på sötnosen :-)



Fina, fina, underbara Touch .-)







Och sist men inte minst söööta Fay :-)


16 kommentarer:

Britt sa...

God Jul och Gott Nytt År till er allihopa också. Jag har bokat ultraljud till den 28, så jag får ge mig till tåls en vecka till. Sen kan du få besked :-)
Spännande med Hexa-valpar. Har du fastnat för någon hane?
Kram Britt

Elisabeth & co sa...

Vilka fina bilder! Och vad spännande att ni funderar på valpar!!! Ha det så gott i snön :-) Visst är det härligt!!

God Jul & Gott Nytt År!!

Susanne o Cia sa...

Ååå, han e lika fin Mr T...inte åldrats ett dugg sen sist ju!!
Oj, så många ni blir vid jul. Kul att samla familjen. Många jyx blir det också. Haha, kanske dax att sätta julskinkan högt!!

Spännande med Hexa & valpisar. Hoppas du hittar nån fästman som passar henne.

Ha en fin och skön jul nu Sari tillsammans med maken, hundar och övriga släkten.

Kramar
Susanne & Cia

Pernilla & Hedda sa...

Åh, så det blir en riktig familje-jul, låter mysigt!!
22 minus låter ju lite mindre mysigt men hellre det än regn och slask. :)

Kul med valpisar! Jag kommer till mässan den 3:e för jag ska vara funktionär då så vi lär nog ses.
Kram och God Jul
Pernilla & syrran Hedda

Karin sa...

Tack snälla, och vi önskar såklart detsamma till Er!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Kram Karin & Soya

Kristin sa...

Härliga bilder på finaste snövovvarna och som du säger får man verkligen julkänsla i hela kroppen när hela världen blivit vit. :D

Så spännande med valpplaner på lilltjejen, jag hoppas du hittar en riktigt fin hane som passar till din älskling!

Ha en riktigt god jul (men med hela tjocka släkten där så låter det inte som att det blir några problem) och ett gott nytt år!
Kramar Kristin

Maria o Co sa...

En riktigt GOD JUL :) och vi lär höras snart igen ;)

Spännande spännande med små Hexa valpisar!

Pussa på hundarna och övriga kan du få ge stora kramar ;)

Maria, Tashi och Smack

G.E Online sa...

Hittade din blogg av en slump. God jul och gott nytt år.

Anonym sa...

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
Härliga bilder
Kram från oss
Pia&Hilda med familj.

Ullis sa...

Fina bilder- särskilt på den söta grånosen :) Ha en underbar långhelg! /Ullis o jyxxen

Madde sa...

God Jul och Gott Nytt År.
Kram, Madde med fam och flock

vanjatroll sa...

God jul önskar vi er. Usch vad det är jobbigt när det är så kallt. Spännande med Hexa valpar.....

Anna-Karin som du vallar hos är nog samma som jag köpte får av i sommras. Var även några gånger hos henne och vallade i sommras.

Ta väl hand om er!

Monika Vanja Troll

Carro, Milli och Happi sa...

Hoppas ni har haft en härlig jul!!! Fina bilder =)

Elle, Trombi o Ed sa...

Hoppas ni haft en underbar Jul och får ett GOTT NYTT ÅR!
Kramis från oss

Britt sa...

Ja, jag vet. Ska bli efter helgerna. Ultraljudade igår och det var valpar!! Jippi!! Ha ett Gott Nytt År så ses vi i Kista. Jag ska vara funktionär nu när jag inte har någon hund att tävla med :-) Kram Britt

Pernilla & Hedda sa...

Hej, vad kul att vi hann ses idag!! :D

Lilla söta Hexa har ju en speciell plats i mitt hjärta måste jag erkänna. :)

Kram Pernilla & geddan